Eszközkölcsönző

Bármely eszköz használatának bevezetése kétszemélyes feladathelyzetben történik. Fontos hozzárendelni a tevékenység, az eszköz szimbólumát, ez kezdetben lehet egy fotó az eszközről. Amikor kétszemélyes feladathelyzetben az eszköz használata megfelelő, meg lehet próbálni az együttes tevékenykedtetést más gyermekekkel együtt, de mindenképpen kis csoportban, a megfelelő szabályok kialakítása után.

Project logó


A piktogramokra kattintva le tudja szűrni a kölcsönözhető eszközöket a piktogramok által meghatározott fejlesztési területekre

Autizmus spektrum zavar Beszédkészség fejlesztés Fizika, biológia, kémiaGondolkodás, logika Hallás Látás Matematika oktatás Nagymozgás, finommozgás Olvasás, írás, számolás Rimus és mozgás Szociális készségek

Oldal:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  ()
Eszköz azonosító: T-001
Eszköz neve: Környezetvédelmi detektív koffer
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: kézikönyv, stabil szűrőállvány, 2x és 4x nagyító, vizsgálótálca, mintaedények, szűrőpapír, tölcsér, széles nyakú üvegek és mérőpoharak, reagensek, színtáblázat a mérési értékek megállapításához.

A játék leírása: A doboz tartalmának segítségével elvégezhető 45 féle talaj- és vízvizsgálati kísérlet (pl.: pH, nitrit, nitrát, foszfát, ammónium, vízkeménység, stb.). A hordozható koffer alkalmas a terepi munkára is. A kézikönyv a diákok számára útmutatást ad az egyes kísérletek eszközigényére, az elvégzés menetére.

Segéd fájlok: image/jpeg Koffer.jpg
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-002
Eszköz neve: Szivacsmodell Agy
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült agy modell

 

Az eszköz leírása: Bevezetés az agy titokzatos világába! A modell illusztrálja az agy főbb részeit, melyek kivehetőek. Az agy talán a legfontosabb szervünk, mely úgy működik, mint egy computer. Folyamatosan fogadja a test minden részéből hozzá érkező információkat.

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-003
Eszköz neve: Szivacsmodell Bőr
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült bőr modell

 

Az eszköz leírása: Bevezetés a bőr titokzatos világába, a tapintás és érzékelés birodalmába! A modellen elemezhetjük a bőr rétegeit és beszélhetünk a funkcióiról. Megtudhatjuk, hogyan védelmez bőrünk a külvilág behatásaitól: az időjárás viszontagságai ellen. Hidegben bundaként melegít, hőségben hűt, véd a sérülésektől, a kiszáradástól, a fertőzésektől, mérgező anyagoktól.

 

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-004
Eszköz neve: Szivacsmodell Emésztés
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült emésztőszervek modellje.

 

Az eszköz leírása: Bevezetés az emésztés titokzatos világába. Megismerhetjük az emésztés szervrendszerét, annak egyes szakaszait. Megtudhatjuk az emésztőrendszer feladatait, a táplálék felvételétől a feldolgozáson keresztül a salakanyagok kiválasztásáig. Megismerhetjük az emésztőnedvek hatására bekövetkező fizikai és kémiai változásokat is.

 

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-005
Eszköz neve: Szivamodell Fog
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült fog modellje.

 

Az eszköz leírása: A modellen elemezhetjük a fog felépítését, beszélhetünk annak feladatairól. A fogak a táplálék harapására és feldarabolására szolgálnak. Ínyből kiálló részük a korona, gyökereik a fogmederben rögzülnek.

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-006
Eszköz neve: Szivacsmodell Hallás
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült hallószerv modellje.

 

Az eszköz leírása: Bevezetés a hallás és egyensúlyozás titokzatos világába! A hallás a hangnak, vagyis a levegő rezgéseinek érzékelése. A modell bemutatja a fül felépítését, a belső fül szerepét a hallásban és az egyensúlyozásban.

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-007
Eszköz neve: Szivacsmodell Nyelv
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült nyelv modellje.

 

Az eszköz leírása: A modellen elemezhetjük a nyelv felépítését, beszélhetünk a feladatairól. A fogak között meghúzódó emberi nyelv figyelemre méltó szerv, amely ízlel, ételt pépesít, nyel, tisztítja a szájat. Gesztusok és a beszéd révén kommunikál is.

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-008
Eszköz neve: Szivacsmodell Szem
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült szem modellje.

 

Az eszköz leírása: Bevezetés a látás titokzatos világába! A modellen elemezhetjük a szem felépítését, beszélhetünk a feladatairól. Az emberi test egyik legfontosabb érzékszerve a fej elejére tolódott két szem, ami binokuláris képet nyújt a külvilágról. Az emberi szem átmérője körülbelül 2,5 cm, és mégis kőkorszaki tákolmánynak tűnik mellette a legbonyolultabb kamera is.

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-009
Eszköz neve: Szivacsmodell Szív
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: szivacsból készült szív modellje.

 

Az eszköz leírása: Bevezetés a szív- és érrendszer titokzatos világába! A modellen elemezhetjük a szív felépítését, beszélhetünk a feladatairól. A keringési rendszer középpontjában a szív áll, amely működésével az érrendszerben állandó mozgásban tartja a vért. Az erek a szívből indulnak ki és a szívbe térnek vissza. A vérnek a zárt rendszerben való áramlása a vérkeringés.

 

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Eszköz azonosító: T-010
Eszköz neve: Chemie C3000 mikroszkóp
Rövid ismertető:

Javasolt korosztály: általános és középiskolás

Fő fejlesztési terület:

                                   fizika

                                   biológia

                                   kémia

Az eszköz tartalma: 1 db optikai mikroszkóp (100x-600x nagyítás), kész tárgylemezek, laboreszközök, üres tárgylemezek

 

 

Az eszköz leírása: Több, mint 60 db kész növényi sejtet tartalmaz a doboz, de segítséget kapunk a leírásban arra is, hogy hogyan készítsünk saját metszeteket mikroszkópos vizsgálatra. Segít a látottak kielemezésében.

 

Segéd fájlok:
Hivatkozások:
Eszköz képe:
Összes db: 1
Kölcsönözhető db: 1
Fejlesztési terület: fizika, biológia, kémia
Ajánlott életkor:
Tovább

Oldal:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  ()

        

A TÁMOP-3.1.6-11/4 projekt egyik fő célja, a sérült gyermeket nevelő családok számára a speciális eszközök bemutatása, egyéni szolgáltatási portfólió ajánlása a speciális eszközök és szolgáltatások igénybevételi lehetőségeiről.

Szécheny terv logó